hhhhhhhh
hhhhhhhh

دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای فضای مجازی

امروزه بیشتر کسب‌وکارها به طور مستقیم در اینترنت یا فضای مجازی فعالیت دارند. بیشتر شرکت‌ها یا موسسه‌های آموزشی, علمی، تجاری، فرهنگی، هنری و … حداقل دارای یک سایت اینترنتی یا صفحه مجازی برای ارتباط با مخاطبین خود هستند. این فضاها هم برای معرفی و ارتباط با مخاطبین یا مشتریان می‌تواند باشد و هم برای تبلیغ و جذب مخاطب. فارغ از هدفی که شما برای حضور در فضای مجازی دارید، به تولید محتوا در اینگونه فضاها نیاز ضروری خواهید داشت.

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های مجازی در رشد کسب و کار ها بسیار اهمیت دارد چرا که در سال های اخیر شبکه های اجتماعی به فضای فوق العاده ای برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش تبدیل شده اند. به دلیل رقابت بالا در این فضا لازم است که شما برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود خلاقیت داشته باشید و مخاطبان را با محتوای جذاب به صفحه خود بکشانید و مشتری خود کنید

تصویربرداری

هدف از عکاسی، نمایشِ کالای مورد نظر، به بهترین و جذاب ‌ترین شکل و ترغیبِ مشتری به خریدِ آن است. عکاس ها در زندگی روزمره نیز همراه ما هستند؛ در کاتالوگ‌ ها، بروشورها، لیستِ قیمت‌ ها و بیلبوردهای تبلیغاتی! عکاسی ، الزاماتِ بسیاری را پیش روی عکاسان قرار داده است. عکس‌ های تبلیغاتی باید پرشور و انرژی باشند و پیامشان را به صورت شفاف و خلاصه در خود بگنجانند. برای رسیدن به نتیجۀ مطلوب، عکاس تبلیغاتی باید از نسخه‌ های مختلف محصولات عکس بگیرد و بهترین آن‌ ها را انتخاب کند

ساخت تیزر و آنونس های تبلیغاتی

تیزر نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و … ظاهر می شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. تیزر معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمی گذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن بیننده را مشغول کند. در این مرحله پیامی به شما منتقل شده است اما نصفه و نیمه و اصلا نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد یا اصلا محصول چیست و چه کارایی دارد.